poniedziałek, 17 grudnia 2012

Notka organizacyjna (Przeniesienie)

Zacznijmy od tego, że...

Blog stworzyłam do opowiadań, które mam na innych blogach. Powód jest jeden konkretny, a mianowicie taki, że onet, mimo tych swoich poprawek na stronie, strasznie mnie zaczął denerwować.
Szczerze? To już wolałam jak się wtedy zacinał, bo teraz to nawet głupiej czcionki nie da się zmienić, a wszystkie wyrazy są posklejane ;/ Mam nadzieję, że teraz dzięki Blogspot, ten problem został zażegnany.
Wcześniej miałam nick Kita Y., ale od dłuższego czasu występuję pod pseudonimem Marii. Już dawno taki miałam, ale nie chciałam na tamtych blogach tego zmieniać ze względu na tych, którzy już się przyzwyczaili do tamtego nicka. Tutaj mam problemy z głowy, tak myślę.

W każdym bądź razie... od teraz wszystko zostanie opublikowane na tym blogu.
Mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza i miło mi będzie, jeśli tylko ktoś dalej będzie czytać moje wypociny :)

Pozdrawiam!
Marii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz